wtorek, 4 września 2012

Essie, Tart Deco nr 74

W lipcu  buszując w Super - Pharm w gablocie Essie, zawiesiłam oko na cudnym kolorze Tart Deco 
z wiosennej kolekcji 2010 r :)

Jest to bardzo ładny brzoskwiniowo - łososiowy kolor o kremowym wykończeniu. 
Lakier jest wprost idealny na lato.



Dwie warstwy wystarczą do pokrycia płytki paznokcia praktyczni bez smug i prześwitów.  
Pod spodem mam odżywkę  Eveline, 8 w 1. Dodatkowo lakier pięknie nabłyszcza pazurki :)



W moim przypadku trwałość to 3 - 4 dni, oczywiście z nałożonym topem.
Cena to 34,99 zł za 13, 5 ml.
Ogólnie jestem zadowolona z tego lakieru :)

Korzystając z tego, że lato jeszcze trwa, muszę się  nim nacieszyć :)
 
Posiadacie w swojej kolekcji Essie? :)

6 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego Essiaka, uważam, ze są nieco za drogie.
    Twój jest bardzo ładny, letni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może będą jakieś promocje i wtedy sobie kupisz.

      Usuń
  2. Bardzo ładny, mogłabym taki nosić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)