środa, 26 września 2012

Essie, No Place Like Chrome

W końcu upragniony lakier trafił w moje łapki :)
Mój najnowszy nabytek przyjechać z USA. Jest to, No Place Like Chrom z letniej limitowanej kolekcji 
Mirror Metallics 2012 r. W skład, której wchodzi pięć metalicznych kolorów:

No Place Like crom - utleniony nikiel
Blue Rhapsody - mataliczny niebieski
Nothing Else Metals - metaliczna lilia  
Penny Talk - rozżarzona miedź
Good as Gold - brokatowe, metaliczne złoto

Niestety lakiery nie są dostępne w Polsce  :(  Ale co tam dobrze, że są zagraniczne strony na których można je nabyć :)
Swój kupiłam na  Victoria's Beauty...




No Place Like Chrome jest to przepiękny srebrny metalik lub folia / chrom. 
 

Mam dwie warstwy, ale jedna już wystarczy by pokryć paznokieć, a wynik końcowy jest wspaniały :)



Jest to jedyny lakier z całej mojej kolekcji Essie, który bardzo szybko wysycha, choć jest gęsty...





Cena lakieru, to 33, 50 zł za 13, 5 ml (doliczyć trzeba przesyłkę).
Trwałość 3- 4 dni z topem.
Jestem oczarowana tym lakierem i na pewno będzie na długo moim ulubieńcem :)

Co Wy sądzicie o metalicznych kolorach? :)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)