wtorek, 18 września 2012

Clinique, High Impact Mascara



W Douglas od niedawna zaczęła się akcja, gdzie można wymienić dowolny stary tusz na nową miniaturkę z Clinique. Do wyboru są trzy miniaturki - High Impact Mascara, High Impact Curling Mascara i High Lengths Mascara.
Więc korzystając z tej okazji czapnęłam Clinique High Impact Mascara.

Clinique High Impact Mascara to tusz, który ma za zadanie pogrubić i podkręcić nasze rzęs. 


Miniaturka ma 3,5 ml.
Standardowe opakowanie to 7 ml za 115 zł.


Specjalna, opatentowana szczoteczka zawiera włoski zrobione z delikatnych włókien. Dzięki temu aplikacja jest niewiarygodnie łatwa i przyjemna, a rzęsy są dobrze rozdzielone.




Rzęsy są wyraźnie grubsze, lecz bez spektakularnych efektów...


Nałożyłam maskarę 2 razy.



Maskara długo utrzymuje się na rzęsach, nie rozmazuje się, nie kruszy i nie tworzy grudek.
Dobrze się ją zmywa...


 Co myślicie o tym tuszu, bo na pewno wiele z Was również go posiada? :)

4 komentarze:

  1. Dla mnie ten tusz szału nie robi chociaż na Twoich rzęsach wyglada super.Moje tylko wydłuża, pomalowane nim są długie i cienkie, zero pogrubienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W sumie, tusz źle nie wygląda na moich rzęsach, ale znam lepsze np. Volume Milion Lashed z L'Oreal.

      Usuń
  2. Ja na razie raz nim machnęłąm po rzęsach i d...y nie urywa. Ale ja zawsze daję trochę czasu tuszowi, bo często później się rozkręca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozostaje czekać i mieć nadzieje, że będziesz zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)