czwartek, 20 września 2012

Bambi w Lesie, Pracownia Zuzi Górskiej


Na początku  kwietnia w programie śniadaniowym Dzień Dobry TVN, pod nazwą Kobiecy Biznes, przykuła moją uwagę Pani Zuzia szyjąca piękne torebki :) 


No i zaczęło się, zapragnęłam mieć którąś z kopertówek... Długo  zastanawiałam się i wertowałam strony w sklepie internetowym Zuzi Górskiej  w poszukiwaniu ideału, a jest w czym wybierać :)
Aż w końcu całkiem niedawno wszedł do kolekcji nowy model o wdzięcznej  i bajkowej nazwie "Bambi" .
Torebki są w różnych kolorach i nazwach np. granatowa to "Bambi w Morzu" , żółta "Bambi na Grzybach",  
ja wybrałam "gotową do wysyłki" zieloną torebkę  "Bambi w Lesie" :) Dodatkowo w zestawie dołączone jest etiu na telefon.


Skóra naturalna w kolorze zielonym + bawełniana podszewka w pastelowo różowe  kropeczki :)
Pasek na ramię regulowany. 
Torebka zamykana na zamek + magnes ukryty pod klapką. 
W komplecie skórzane etui Simple Sleeve na telefon.
Wymiary około 20/20cm.


Torebki są robione z włoskiej skóry.  Możemy sobie wybrać jej kolor oraz podszewki.
W cenie każdej zamówionej torebki jest możliwość jej spersonalizowania przy pomocy haftu.


Tył :) 
Cena torebuni to 230 zł.



Śliczny różowy środek :)


Słodka sarenka Bambi, to znak rozpoznawczy tej taszki :)


Bambi w Lesie, dosłownie :)


Jestem bardzo zadowolona z torebki, która jest solidnie uszyta :)

Czy ktoś z Was posiada torebkę od Zuzi Górskiej? :)

10 komentarzy:

  1. Nie znam tych torebek. Bardzo fajnie wyglądają choć cenę też mają dość wysoką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cena jeszcze ujdzie w tłoku. Na pewno nie takie kolosalne jak ma Sabrina Pilewicz.

      Usuń
  2. Mnie bardzo podoba się In My Pockets z ćwiekami, ale kasy brak:( Ale bardzo mi się podoba, eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damon, grosz do grosza i się uzbiera :)

      Usuń
  3. piękna, to jest skóra naturalna czy eko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pisałam wyżej, że to włoska skóra :)

      Usuń
  4. Na szczęście zupełnie nie mój styl, wiec portfel oddycha z ulgą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie podoba tylko tak urocza kopertówka http://zuziagorska.pl/pl/p/MiniBow-Beige-Caramel-Leather-SALE/386 ta http://zuziagorska.pl/pl/p/MiniBow-Dotty-Dots-/94 i ta http://zuziagorska.pl/pl/p/MiniBow-Dotty-Dots-/94

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podoba się model MiniBow. Chcę taką na sylwestra :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)