wtorek, 28 sierpnia 2012

PANDORA - Kolczyki z Dymnym Kwarcem


PANDORA, to duńska  firma założona przez lokalnego złotnika Per Enevoldsen i jego żony Winnie.
Wszystko zaczęło się prawie 30 lat temu. W 1982 roku sklep jubilera, PANDORA powstała w skromnej okolicy Kopenhagi w Danii.
 
Dziś PANDORA, to prężnie działająca firma, a jej produkty są sprzedawane w ponad 65 krajach na sześciu kontynentach w ponad 10.000 punktów sprzedaży, w tym około 700 markowych sklepów PANDORA. 
Misją Pandory - wtedy i dziś - jest oferowanie kobietom na całym świecie wysokiej jakości, ręcznie wykończone, nowoczesnej i autentycznej biżuterii oraz produkty w przystępnych cenach, a tym samym inspirowanie kobiet do wyrażania swojej indywidualności. Wszystkie kobiety mają swoje indywidualne historie do opowiedzenia - osobistą kolekcję wyjątkowych chwil w życiu.
Dlatego trzeba uczcić te chwile i mówimy, że te są one niezapomniane, tak jak historia PANDORY.

Moja przygoda z PANDORĄ zaczęła się dokładnie 30 października 2010 r i trwa nadal :) Wtedy to zakupiłam srebrną bransoletkę i pierwszego charmsa :)

W weekend weszła nowa jesienna kolekcja, więc jako fanka tej marki musiałam koniecznie obadać co to za nowe chciejstwa się pojawiły :)  

W przypływie emocji capnęłam upatrzone wcześniej kolczyki z dymnym kwarcem, którę są w promocji z 199 zł na 135 zł. 

Kolczyki są ze starszej kolekcji i limitowane, więc już nie będą w produkcji.

Dymny kwarc, to minerał, odmiana kwarcu. Nazwa pochodzi od dymnej barwy. 
Tworzy dobrze wykształcone kryształy o zabarwieniu od bladobeżowego przez barwę brązową do ciemnobrunatnej lub prawie czarnej. Ciemna barwa jest wynikiem oddziaływania na kwarc naturalnego promieniowania radioaktywnego.
Handlowe określenie "topaz dymny" jest niedopuszczalne.


 Tak prezentują się na uszku :)


Macie w swoich biżuteryjnych zbiorach PANDORĘ? :)

8 komentarzy:

  1. Zaczęłam zbierać Pandorkę, ale bardzo zły moment wybrałam sobie na kolekcjonowanie, bo przy kasie nie jestem zupełnie:) Ale podziwiam Twoje zbiory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Damon, powoli..., powoli zacznie kolekcja rosnąć, jest tyle różnych okazji :)

      Usuń
  2. Takich kolczyków lepiej nie gubić.. hehe:) ładne są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kolce mają mocne zapięcia, więc się nie powinny zgubić :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)