piątek, 24 sierpnia 2012

Nivea, Firming Body Oil


Pamiętam, że od zawsze lubiłam i uwielbiam dbać o skórę. Rozpieszczać ją różnymi balsamami, masełkami
i olejkami :)

Jakiś czas temu skusiłam się na nowy produkt Nivea a dokładnie ujędrniający olejek do ciała,
który ma za zadanie ujędrnić, zmiękczyć, odżywić i masować naszą skórę i rozstępy...

Ważne jest, aby pamiętać, że to nie jest czysty olejek roślinny, produkt zawiera olej mineralny jako główny składnik, a następnie mniejsze ilości roślinne i inne substancje.

Olejek jest w ładnej, estetycznej i co ważne plastikowej butelce. 
Więc nie wyślizgnie się z rąk i nie potłucze jak szklana...


 NIVEA Oil Firming kosztuje w granicach 20 zł za 200ml.


Olejek na pewno nie redukuje blizn po rozstępach, za to doskonale nawilża ciało, przyczyn nie jest tak bardzo tłusty jak inne, za co jestem mu wdzięczna. Skóra jest bardziej miękka i gładka. 
Mogą go używać również kobiety w ciąży :)


Zapach jest przyjemny, lekko różany...
Olejek jest wydajny i ma wygodny w użyciu dozownik.


Na pewno będę po niego często sięgać? 

Jakich Wy używacie olejków i czy Wam służą? :)

2 komentarze:

  1. Ja lubię Avonowy Skin So Soft :)
    Ten twój baner na głównej, to tak na poważnie? Ceram-bud? Why?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)