czwartek, 2 sierpnia 2012

China Glaze, Gothic Lolita nr 1038

Mój kolejny nabytek z China Glaze, to cudna Gothic Lolita z wiosennej kolekcji Electropop 2012 r. 
Jak to u mnie bywa zakupu dokonałam u tego samego dystrybutora, co poprzednio, bowiem nie lubię kupować na allegro.
G L, to piękny kremowy fiolet z delikatnym shimmerem, widocznym jedynie na słońcu :)
Uwielbiam ten kolor, więc postanowiłam zakupić lakier o tej barwie, będzie idealny na jesienne dni, które powili nadchodzą :(



Ważność lakieru to 3 lata od otwarcia.


Lakier nie robi smug, nie jest zbyt gęsty i pięknie błyszczy. Do ładnego krycia wymaga dwóch warstw.
Zdjęcie tuż po nałożeniu lakieru.




Gothic Lolita posiada delikatny shimmer i kremowe wykończenie.


Z lakieru jestem mega zadowolona :)
Trwałość to 3 - 4  dni z topem. Cena 20 zł za 14 ml.
Na liście są już następne kolorki :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W realu jest z deka jaśniejszy.

      Usuń
  2. W mojej kolekcji brakuje fioletowego zdecydowanie! Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ , dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli Ty również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uzupełnić kolekcję o fiolecik :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)