czwartek, 19 lipca 2012

Shiseido, Sun Protection, Liquid Foundation SPF30 SP70

Jakiś czas temu zrobiły się cieplejsze dni, więc postanowiłam zmienić podkład na ciemniejszy.
Zachęcona recenzjami na wizażu zakupiłam Shiseido, Sun Protection, Liquid Foundation.

Shiseido to jedna z pierwszych firm kosmetycznych na świecie, założona w Japonii w 1872 roku przez Arinobu Fukuhar.  Jego nazwa pochodzi z konfucjańskiej "Księgi Wróżb". Kwiat kamelii stanowi logo firmy.  Już w roku 1893 istniała apteka Shiseido. W roku 1915 jego syn - Shinzo Fukuhara, zmienił profil przedsiębiorstwa  z farmaceutycznego na kosmetyczny i rozpoczął produkcję perfum. 

Podkład jest w niebieskiej plastikowej poręcznej buteleczce.


Do fluidu dołączona jest gąbeczka w plastikowym etui. Osobiście jej nie używam.


Tradycyjna pojemność czyli 30 ml kosztuje 129 zł. Upolowałam go w 25% letniej promocji :)


Buteleczka z dzióbkiem ułatwia wydobycie dość leistego podkładu, który jest bardzo wydajny.


Podkład testuję miesiąc, więc mogę już co nie co napisać :) Podkład dostępny w pięciu odcieniach. Wybrałam najciemniejszy kolor czyli SP70, ponieważ ten odcień idealnie pasuje do mojej już opalonej twarzy.
Shiseido, Sun Protection, Liquid Foundation  jest dosyć rzadki wręcz leisty, ale łatwy w rozprowadzaniu. 
Niestety po około godzinie od aplikacji strasznie zaczyna mi się świecić twarz. Oczywiście jest to trochę winy kremu, który szybciutko zmieniłam na inny, jest o niebo lepie. Osoby z tłustą cerą powinny zastanowić się nad jego zakupem. 
Fluid nie zapycha, nie podkreśla porów, nie wysusza, nie zmienia kolorui nie robi efektu maski, świetnie wtapia się w skórę, ale... Niby jest długo trwały, lecz nie na mojej skórze. Po za tym chroni przed promieniami UVA i UVB, ponieważ posiada wysoki filtr SPF30. Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć fluid



Shiseido, Sun Protection, Liquid Foundation SPF30 SP70 po prawie całkowitym roztarciu :)



Wszystko było by dobrze gdyby nie to okropne świecenie... :(

Jakich podkładów używacie na lato? :)

8 komentarzy:

  1. To jeden z moich ulubionych podkładów!! Dostałam Go latem i nierozstawałam się przez całe wakacje i tuż po nich! Teraz zimą jest dla mnie troszkę za ciemny dlatego czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo teraz zobaczyłam, że jesteś z Opoczna! Ja mieszkam w Tomaszowie Mazowieckim! Całkiem blisko ;) Może kiedyś jakaś kawka ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mieszkam w Kuj-pom, ale nie długo w Opocznie :) Wypad na kawkę z miłą chęcią :)

      Usuń
  3. Spróbuj tego samego w kompakcie jest idealny nie znam lepszego. Po jakimś czasie wymaga poprawki ale to nic można szybko poprawić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)