piątek, 6 lipca 2012

Essie, Too Too Hot nr 63

Essie Cosmetics to amerykańska firma zajmująca się pielęgnacją paznokci i jednocześnie prawdziwe imperium lakierów kolorowych. Założona w 1981 roku przez Essie Weingarten. Firma nieustannie zaskakuje klientów nowymi odcieniami lakierów i nowatorskimi preparatami do pielęgnacji paznokci, dłoni, stóp i ciała. 
Zdobyła popularność w ponad 90 krajach świata.

Postanowiłam więc i ja zakupić na próbę lakier tej znanej firmy.
 
Buszując w Super - Pharm w gablocie Essie, nie mogłam zdecydować się na konkretny kolor, jest ich multum, 
nie mówiąc o odcieniach...
Ostatecznie wybrałam nr 63, Too Too Hot z letniej kolekcji 2011 r.


Too Too Hot, to ładny żywy kolorek idealny do letniej opalenizny o kremowym wykończeniu.


Jedna warstwa tego koloru wystarcza na pokrycie płytki paznokcia bez smug i prześwitów.  Pod spodem mam odżywkę  Eveline, 8 w 1. Dodatkowo lakier pięknie nabłyszcza pazurki :)


W moim przypadku trwałość to 3 - 4 dni, oczywiście z nałożonym topem.
Cena to 34,99 zł za 13,5 ml.
Ogólnie jestem zadowolona z tego lakieru :)

Co Wy sądzicie o marce Essie? :)

4 komentarze:

  1. Kocham Essie, to noja ukochana marka lakierów.
    Wczoraj byłam w Superparm, stałam chyba z kwadrans przed gablotą Essie i nic nie kupiłam:( Nie mogłam się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Damon, rozumiem Cię doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam ten kolor w Douglas'owej promocji, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na Twoim blogu. Cieszę się, że Tobie również przypadł do gustu :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)