piątek, 27 lipca 2012

Elfa, Green Pharmacy, Krem do stóp przeciw odciskom i zgrubieniom z kwasami AHA i olejkiem cedrowym

Latem zawsze mam problem z odciskami, co za tym idzie również ze zgubieniami pod stopami. 
Długo szukałam odpowiedniego kremu, który upora się z intruzem... :D
Myślałam, że takowy nie istnieje, a tu o dziwo działa!!! Kupiłam go w Rossmann.
Krem sprawdza się w 100 % , bez żadnej ściemy, stosowałam go również w ubiegłym roku.
Wieczorkiem smaruje nim stópki (na zgrubienia i odciski nakładam większą ilość kremu) i voilà.

Krem rozluźnia łączenia między starymi, zrogowaciałymi tkankami i powoduje ich oderwanie. 
Zgrubienia i odciski ulegają zmiękczeniu, stają się cieńsze i całkowicie zanikają.
Rozmiękczoną skórę należy usunąć za pomocą pumeksu lub scrubu.


Pojemność 50 ml za około 6 zł, czyli niewielki wydatek :)


Tubka posiada zabezpieczenie.


Konsystencja rzadka.
Kremik dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Zapach cedrowo - miętowy.

Krem jest bardzo wydajny, systematyczne wcieranie go daje rewelacyjny efekt a stópki są wolne od odcisków, zgrubień oraz dobrze nawilżone i wygładzone.


2 komentarze:

  1. muszę spróbować, bo od biegania mam wieczne odciski na stopach. wpisuję na listę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)