piątek, 29 czerwca 2012

Tangle Teezer

Odkąd pamiętam zawsze miałam problem z rozczesywaniem swoich gęstych, sztywnych i falowanych włosów. Miałam multum szczotek, grzebieni i za każdym razem wołałam o pomstę do nieba, dlaczegóż mam tak niesforne włosy :(
Po wielu zachwytach na blogach, jakie ta szczotka czyni cuda z kłaczkami, postanowiłam ją zakupić...
Nie chciałam się bawić w sprowadzaniu TT z zagranicy, więc nabyłam ją u polskiego dystrybutora.
Koszt to 55 zł wysyłka z free... :)

Do szczotki podeszłam sceptycznie, ale moje wątpliwości zostały całkowicie rozwiane, gdy tylko zaczęłam rozczesywać swoje umyte, mokre włosy.

Tangle Teezer jest lekka, plastikowa. Najważniejsze bezboleśnie rozczesuje splątane włosy, co za tym idzie nie niszczy jego struktury oraz świetnie masuje skórę głowy, co korzystnie wpływa na cebulki.
Jest uniwersalna, można używać jej do prostych i kręconych włosów, rozczesuje mokre i suche włosy, afro, przedłużane, peruki itp...
Codzienne szczotkowanie włosów Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku. Zobaczymy... :)

Szczotka zapakowana jest w plastikowe pudełeczko.


Lubię błyskotki, więc zakupiłam kolor purple z brokatem :)



TT posiada unikalne zaprojektowane zęby flex z elastycznego tworzywa, dzięki czemu ma idealny poślizg
i nie ciągnie włosów. Pamiętać trzeba, by szczotki nie stawiać na ząbkach, ponieważ się odkształcą.


Szczotka jest wyprofilowana, by bez problemu trzymać ją w dłoni.


Oryginalna Tangle Teezer posiada na grzbiecie napis, a także podpis projektanta.

 

Tangle Teezer dostępna jest w wielu kolorach, w wersji dla dzieci oraz kompaktowej w sam raz do torebki
lub podróży, aby ząbki nie uległy połamały posiada specjalny ochraniacz.

Czy Wy już macie swoją TT? :)

6 komentarzy:

  1. Mam wersję kompaktową, bo chciałam ją nosić w torebce. Rozczesuje świetnie włosy i na to liczyłam. Teraz przymierzam się do zakupu większej, bo na długie włosy compact to trochę za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem zadowolona ze swojej TT :)

      Usuń
  2. ładniej wygląda niż na stronie producenta ;) ja mam wersję kompaktową, tez jestem z niej niesamowicie zadowolona, uwielbiam robić sobie nią masaże skóry głowy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dokładnie, cudnie się ją masuje skalp.

      Usuń
  3. Skusiłam się i też zamówiłam u producenta tą co Ty:) Bardzo fajna, mam nadzieje że polubimy ją z córeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ją polubicie, przyjemnego czesania i masowania :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)