piątek, 29 czerwca 2012

Sally Hansen, Insta - Dri, 30 sekundowy wysuszacz do lakieru

Moje perypetie z paznokciami sięgają zenitu. Praktycznie każdy lakier na moich cudnych płytkach trzyma
się 1 - 2 dni. Po czym o zgrozo..., zaczyna ścierać się na końcówkach. Zaczęło mnie to irytować, więc kupiłam top coat Sally Hansen, Insta-Dri, myśląc, że zdziała cuda... :) O dziwo działa!!!

Teraz nie wyobrażam sobie po pomalowaniu paznokci lakierem nie nałożyć czegoś, co przyspieszy jego wyschnięcie. 
Tym bardziej, że pod kolorowy lakier, nakładam dodatkowo odżywkę. Nie lubię siedzieć 
i czekać 10 lat, aż wszystkie warstwy raczą wyschnąć, żeby móc cokolwiek zrobić.
Po upływie 3 - 5 min w końcu mogę wrócić do codziennych czynności, a lakier pozostaje nienaruszony, aż 5 dni. W moim przypadku to sukses :)
Prócz tego Insta - Dri wspaniale nabłyszcza paznokietki.

Wysuszacz zamknięty jest w ładnej czerwonej butelce.
 


Całkiem spora pojemność 13,3 ml za 25 zł.


Co myślicie o tym wysuszaczu? :)

2 komentarze:

  1. jak by jeszcze utwardzał płytkę to chyba byłby ideał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pół roku borykałam się z rozdwajającymi paznokciami. Jadłam i piłam dużo białka i nic. M-c temu kupiłam Skrzypovitę i w końcu nic się nie rozdwaja i mam twardą płytkę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)